aRtS oF cRitiSm....

Double hard headed "mat rempit"

Hampir 2 bulan x update blog....
BOSAN,BUSY,SERABUT etc2...

aku baru balik dr cuti CNY,cuti yg agak lama bagi bebudak medic USM...
bagi aku lak..aku balik ke rumah 1 hari awal,dan pulang ke USM 1 hari lambat,2 hari ponteng...
FOR the sake of my family...<< my lame reason Xp
balik umah dpt makan byk sgt limau,my mom chinese friends yg kasiik ade 5 kotak.....berjuta2 limau tuuu...hehehe...
sampai boleh dpt vit C intoxication...
so dah balik USM ni kene la jadi diri yg rajin aku tu semula...

nak berazam jadi org yg lebih rajin...maklumlah...dah jadi the "majority" kenela rajin tahap babeng....
next time i wont be the 70% lagi....
aku akan jadi yg..maybe 5%...yg viva ke...baru ganeh...hehe

tapi td aku kuar makan...x pakai helmet....
mase pegi x de pape...mase balek..kene tahan ngn JPJ...
wakakaka...klako2...
1st time experienced....
and first time sign surat saman...
interesting yet costy experienced though...=____="


nyarisla JPA baru masuk kalu x aku lagi pening....
so pesanan aku kt kengkawan sume...belilah helmet yg hargenye x sampai rm50..
better drpd byar smn yg rm100++

haih...aku x dtg pbl td..so budak2 pbl aku balas dendam dgn bagi aku learning issue yg byk dan susah...
so kene siapkan cpat sblom tiod...cau~

2 comments:

  Cyberzwan

March 15, 2009 at 11:29 PM

anda di tag..sila datang ke page aku

  Unknown

May 6, 2009 at 4:55 PM

jmpa sotong besaq tu yg mahai.. kuikui..